تعداد بازدید: ١٠٩١٩
 

اطلاعیه شماره 2 ثبت نام پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته1400

کد اطلاعیه: ٧٤١١
تاریخ انتشار: ٠١ آبان ١٤٠٠ ساعت ١٧:٣٦

 

دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شهرکرد به دو صورت ثبت نام اینترنتی و ارسال مدارک خواهد بود و نیازی به حضور دانشجو نیست. لازم به ذكر است كه فعلا ثبت نام اينترنتي در حال انجام مي‌باشد و زمان و روند مرحله دوم ثبت نام كه همان ارسال مدارك است در اطلاعيه‌هاي بعدي اعلام خواهد شد.
ثبت نام اینترنتی (مرحله اول ثبت نام):
این نوع ثبت نام از روز شنبه مورخ 1400/08/01 از ساعت 8 صبح از طریق سایت دانشگاه شهرکرد به آدرس www.sku.ac.ir آغاز می‌گردد و تا پایان روز سه شنبه مورخ 1400/08/04 ادامه خواهد داشت. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، حتما از قبل، اسکن مدارک مورد نیاز به شرح ذيل تهیه شده باشد.

 مدارک لازم:

1- اسکن تصویر شناسنامه از تمام صفحات آن

2- اسکن تصویر پشت و روی کارت ملی

3- اسکن تصویر مدرک کارشناسی مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي که در آن تاريخ فارغالتحصيلي حداکثر تا تاریخ 1400/07/30 و معدل دوره كارشناسي در آن قيد شده باشد. 
تبصره: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی‌باشند، لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی با محتوای فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه 78 دفترچه (شماره 1) راهنمای آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته یا صفحه 512 دفترچه (شماره 2) راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی يا فرم مندرج در اطلاعيه سازمان سنجش را از موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را به جاي مدرك كارشناسی اسكن نمایند. لازم به ذكر است ثبت نام اين دسته از پذيرفته شدگان به طور مشروط و با تكميل فرم تعهد انجام مي‌شود ولازم است حداكثر تا تاريخ 1400/09/30 اصل مدرك كارشناسي خود را ارائه نمايند. در غير اين صورت قبولي آنان لغو و اسامي به سازمان سنجش ارسال خواهد شد.
تبصره: دانشجویانی که دارای مدرک کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می‌باشند لازم است که اسکن هر دو مدرک را بارگذاری نمایند.

4- پذیرفته شدگانی که با استفاده از امتیاز رتبه اولی پذیرفته شده‌اند لازم است فرم مربوطه را از اطلاعیه سازمان سنجش دریافت، تکمیل و اسکن نمایند.

5- متقاضياني كه كارت پايان خدمت يا كارت معافيت دارند، لازم است اسكن كارت خود را در مراحل فرايند ثبت نام بارگذاري نمايند. متقاضياني كه نيازمند صدور معافيت تحصيلي دانشجويي هستند، جهت ثبت نام معافيت تحصيلي با پرينت كارنامه قبولي سازمان سنجش به يكي از دفاتر پليس + ۱۰ محل سكونت جهت اخذ كد پنج رقمي سخا وثبت نام معافيت تحصيلي مراجعه نمايند و رسيد ثبت معافيت تحصيلي اخذ شده از دفاتر پليس +10 را به جاي مدرك نظام وظيفه در مراحل فرايند ثبت نام اينترنتي دانشگاه بارگذاري نمايند. بعد از انجام اين مراحل، مشخصات دانشجو براي دانشگاه محل تحصيل ارسال مي شود و بعد از تاييد توسط دانشگاه و تاييد كاربر اداره نظام وظيفه، معافيت تحصيلي دانشجو به دانشگاه محل تحصيل وي ارسال مي گردد. متقاضيان نيازی به مراجعه به دانشگاه جهت پيگيري وضعيت معافيت تحصيلي خود ندارند.
جهت پاسخگويي به سوالات خود در خصوص نظام وظيفه با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۳۲۱۶۴۵ تماس حاصل نمایید.


ثبت نام اینترنتی: شامل مراحل زیر است:

   1- دریافت شناسه کاربری و رمز عبور از طریق لینک 
http://sess.sku.ac.ir/sess/Script/spcLogin.aspx

   2-به سامانه sess (سامانه آموزشی دانشگاه شهرکرد) از طریق لینک http://sess.sku.ac.ir  و درج شناسه کاربری وکلمه عبور و تایید آن.

   3- تکمیل صفحه اطلاعات پایه، لازم به ذکر است که در انتهاي اين صفحه دریافت و درج کد رهگیری از سامانه استعلام مدارک تحصیلی قبلی با ورود به لینک https://estelam.msrt.ir  ضروری است. 

   4- تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آنها: (دریافت فایل راهنما)
 پس از تکمیل هر فرم و انتخاب گزینه "ذخیره و ارسال" وارد فرم بعدی خواهید شد. بدیهی است که تکمیل هر یک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد. آخرین فرم از این مرحله، فرم ارسال مدارک است که لازم است اسکن مدارک مورد نیاز را (بند 4 اطلاعیه) بارگذاری نمایید. پس از انتخاب گزينه "ذخيره و ارسال" فرم از دسترس شما خارج خواهد شد و امکان تغییر در آن را نخواهید داشت. بنابراین در تکمیل فرم ها دقت لازم را به عمل آورید. تمام وضعیت ها به جز فرم "تایید کارشناسان" باید کامل شده باشد. بعد از تكميل فرم ارسال مدارك وارد فرم تایید کارشناسان شده و تنها گزینه "ذخیره و ارسال" را انتخاب تا وضعیت فرم به صورت "ارجاع" مشاهده شود. بعد از این مرحله منتظر باشید تا فرم "تایید کارشناسان" از شکل ارجاع به وضعیت کامل درآید. سپس می‌توانید پس از انتخاب واحد، درس های خود را مشاهده و با کلیک روی هر کدام وارد کلاس شوید. انتخاب واحد نیمسال اول بعد از اتمام مهلت ثبت نام، توسط دانشکده مربوطه انجام خواهد شد. (زمان شروع كلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد).

تذکرات مهم:

  • اختصاص شماره دانشجویی و ثبت دروس در این مرحله به منزله پذیرش قطعی شما در دانشگاه نیست. پذیرش قطعی پس از ارسال اصل مدارک (که متعاقباً در اطلاعیه های بعدی اعلام می شود) و تایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام خواهد بود. 
  • چنانچه مدارک بارگذاری شده با مدارک ارسالی  با هم تطابق نداشته باشد پذیرش شما کان لم یکن تلقی می شود. بنابراین در انجام مراحل ثبت نام دقت کامل به عمل آید. 
  • پيگيري وصول تاييديه تحصيلي مدرك مقاطع قبلي تا قبل از شروع نيمسال دوم سال تحصيلي 1400 بر عهده دانشجو است در صورت عدم وصول تاييديه تحصيلي، مجاز به انتخاب واحد نيمسال دوم نخواهید بود.
  • دانشجویان دوره روزانه در حال تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته (به استثنای پذیرفته شدگان دوره های روزانه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 که حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال1400 را نداشتند)در صورت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره 1 راهنمای شرکت در آزمون، می بایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400، (تاریخ 1400/02/25) از تحصیل انصراف قطعی حاصل می نمودند.بدیهی است در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل دانشجویان پذیرفته شده در زمان مقرر و قبولی در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ، قبولی آنان در آزمون لغو و هیچ گونه اقدامی نسبت به درخواست آنان امکان پذیر نمی باشد.

در صورت وجود هرگونه مشكل در فرآيند ثبت نام ميتوانيد با كارشناسان مربوطه:  (03832324629-03832321623) و (03832324401 داخلي 2294)  تماس حاصل نماييد.





کلیه حقوق سایت برای دانشگاه شهرکرد محفوظ است