یکشنبه ٢٨ آبان ١٣٩٦

 

بخش خدمات و پشتيباني و نگهداری 

هدف اين بخش ارائه خدمات جاري فناوري اطلاعات و ارتباطات و نگهداري سيستمهاي سخت افزاري ، نرم افزاري و شبکه  دانشگاه مي باشد .

 

رئوس وظايف مربوطه اين قسمت بشرح زير مي باشد :

  •        رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه
  •        تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه
  •        نگهداری و مدیریت شبکه
  •        بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی
  •        پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور و اسمارت برد
  •        نگهداري و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه جامع و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه جامع
  •        پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه و واحد ها
  •        پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه و مراکز شامل (  اتوماسیون اداری چارگون ، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و        دستمزد و ....)
  •        خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار
  •        انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT
  •        مشاوره در زمینه IT   و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع                      نیازمندیها
  •        بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده
  •        نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها
  •        همکاری در بررسی نیازمندیها و ارزیابی خریدهای بالقوه جهت سازگاری با سیستمهای موجود
  •        بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی موجود با نظارت فنی

 





کلیه حقوق سایت برای دانشگاه شهرکرد محفوظ است