-
نجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه دانشگاه با هماهنگی معاونت اداری و مالی.
-
همکاری با مدیران و رؤسای واحدها در امر تهیه و تنظیم بودجه.
-
جمع آوری بودجه های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و بررسی برنامه ها و اعتبارات مورد پیشنهاد.
-
تلفیق و تنظیم بودجه های پیشنهاد شده در قالب هدفها و خط مشی کلی دانشگاه.
-
ابلاغ بودجه مصوب هریک از واحدها (درصورت نیاز) و نظارت بر حسن اجرای آن از طریق مراقبت در نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هر یک از واحدها.
-
دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی.
-
نظارت بر حسن اجرای بودجه واحدها.
-
بررسی و مبادله موافقت نامه های مربوط به فعالیتهای جاری و عمرانی.
-
تهیه و تنظیم آمارهای لازم درباره فعالیتها و نیروها و عوامل موجود در دانشگاه و واحدهای تابعه به منظور اعمال نظر صحیح و منطقی درمدیریت دانشگاه.
-
بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردشکار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه.
-
انجام بررسی های سازمانی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری معاونت اداری و مالی.
-
مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف دانشگاه.
-
برنامه ریزی و ارائه طریق برای بهبود روشهای انجام کار و تحولاداری و بهرهوری.
-
تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربط.
-
برقراری ارتباط با کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری جهت تجدید نظر و تغییرات در سازمان و تشکیلات دانشگاه.
-
تهیه و تنظیم شرح وظایف واحدها و همچنین شرح وظایف پستهای سازمانی دانشگاه و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصویب توسط هیأت امناء.
-
بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پستهای سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آنها.
-
مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی و کارآموزی کارکنان غیر آموزشی و اجرای برنامه های آموزشی برای کارکنان مزبور.
-
مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان.
-
تشخیص و تعیین رشته شغلی پستهای سازمانی با توجه به طرحهای طبقه بندی مشاغل.
-
شرکت فعال در شوراها ، کمیتهها و اظهار نظر پیرامون مسائل مربوط.
-
جمع آوری اطلاعات لازم برای تنظیم بودجه طرحهای عمرانی دانشگاه.
-
پیشنهاد بودجه های عمرانی دانشگاه برای تصویب در بودجه سالانه کشور.
-
برنامه ریزی برای بهبود مستمر مدیریت و افزایش بهره وری در فرایند آموزش، تحقیق و فناوری با عنایت به شایسته سالاری ، ابتکار ، خلاقیت و افزایش مشارکت و انعطاف سازمانی.
-
برنامه ریزی و نظارت بر طراحی ، بهینه سازی و انطباق نظامهای مدیریتی متناسب و مورد نیاز جهت اجرای برنامه های توسعه آموزش عالی .
-
انجام طرحهای مطالعاتی مربوط به اصلاح ساختار و تشکیلات سازمانی ، ساختار نیروی انسانی، فرهنگ سازمانی،سیستمها و روشهای مورد عمل در دانشگاه .
-
انجام طرحهای مطالعاتی برای تعیین اقدامات لازم در مورد اصلاح مقررات و آئین نامه های داخلی دانشگاه با هدف ساده سازی و هماهنگ ساختن آنها .
-
برنامه ریزی و نظارت در زمینه بررسی سیستمها،روشها و رویه های مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع ،تسهیل در انجام کارها و انطباق با نیازهای جدید .
-
پشتیبانی،هدایت و نظارت برفعالیتهای بهره وری و تحول اداری دانشگاه .
-
برنامه ریزی جهت اجرای مصوبات شوراها و کمیسیون بهره وری و تحول اداری دانشگاه .
-
ارزیابی عملکرد و تهیه و تنظیم گزارش ادواری از اجرای برنامههای تحولاداری و بهرهوری دردانشگاه.
-
اجرای برنامه های آموزشی، کارگاههای آموزشی، برگزاری سمینار و گردهمائی در ارتباط با تحول اداری و بهره وری .
-
معرفی کارکنان
سرپرست بودجه تشکیلات و تحول اداری
|

|
نام و نام خانوادگی
|
محسن کریم زاده
|
رشته و مدرک تحصیلی
|
لیسانس حسابداری
|
تلفن تماس
|
2283
|
کارشناس مسئول بودجه و تشکیلات
|

|
نام و نام خانوادگی
|
|
رشته و مدرک تحصیلی
|
لیسانس حسابداری
|
تلفن تماس
|
2283
|
کارشناس بودجه و برنامه ریزی
|

|
نام و نام خانوادگی
|
|
رشته و مدرک تحصیلی
|
لیسانس مدیریت
|
تلفن تماس
|
2283
|
کارشناس جمع آوری اطلاعات
|

|
نام و نام خانوادگی
|
|
رشته و مدرک تحصیلی
|
لیسانس ریاضی کاربردی
|
تلفن تماس
|
2286
|