گروه بودجه تشکیلات و تحول اداری


١٧ فروردین ١٣٩٨ ساعت ٩:٤٤   
تعداد بازدید:    ٢٣٤٧    

گروه بودجه تشکیلات و تحول اداری با اعتقاد به ارزش های الهی و در هماهنگی با سنت های هستی در کلیه فعالیتعای خود کرامت انسانی را محترم شمرده و به آن ارج می نهد بر این باوریم که صداقت و درستی ، وفای به عهد و امانت داری و رعایت قوانین و مقررات ارکان اعتماد آفرین همکاری با تمام ذینفعان است. گروه بودجه تشکیلات و تحول اداری خود را در قبال ارباب رجوع پاسخگو می داند و در فرایند ارائه خدمت به ایشان از هر گونه راهنمایی و انتقال دانش و تجربه در حد بضاعت خویش دریغ نخواهد کرد گروه بودجه تشکیلات و تحول اداری به نهادینه شدن کیفیت در کل زنجیره ارزش ارائه خدمات و بهبود مستمر در فرایندهای کار خود می اندیشد. به باور این گروه یادگیری در ابعاد فردی و سازمانی یک ارزش ویژه است و نیروی انسانی منبع حیاتی و سرمایه های اصلی هر دستگاهی است و بدین جهت در عین اعتقاد به انگیزش و خشنودی کارکنان در یک همکاری پایدار به رشد و تعالی و توانمند سازی این سرمایه های اصلی دانشگاه می اندیشد.

شرح وظایف

 

  • نجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه دانشگاه با هماهنگی معاونت اداری و مالی.
  • همکاری با مدیران و رؤسای واحدها در امر تهیه و تنظیم بودجه.
  • جمع آوری بودجه های پیشنهادی توسط واحدهای مختلف و بررسی برنامه ها و اعتبارات مورد پیشنهاد.
  • تلفیق و تنظیم بودجه های پیشنهاد شده در قالب هدفها و خط مشی کلی دانشگاه.
  • ابلاغ بودجه مصوب هریک از واحدها (درصورت نیاز) و نظارت بر حسن اجرای آن از طریق مراقبت در نحوه مصرف اعتبارات و سنجش میزان پیشرفت عملیات در هر یک از واحدها.
  • دفاع از بودجه پیشنهاد شده در مراجع رسیدگی.
  • نظارت بر حسن اجرای بودجه واحدها.
  • بررسی و مبادله موافقت نامه های مربوط به فعالیتهای جاری و عمرانی.
  • تهیه و تنظیم آمارهای لازم درباره فعالیتها و نیروها و عوامل موجود در دانشگاه و واحدهای تابعه به منظور اعمال نظر صحیح و منطقی درمدیریت دانشگاه.
  • بررسی مداوم وظایف سازمانی دانشگاه و واحدها و چگونگی گردش‌کار در آنها با توجه به برنامه‌ توسعه دانشگاه.
  • انجام بررسی های سازمانی و برآورد نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با همکاری معاونت اداری و مالی.
  • مطالعه و بررسی مستمر در سازمان و وظایف واحدهای تابعه به منظور تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف دانشگاه.
  • برنامه ریزی و ارائه طریق برای بهبود روشهای انجام کار و تحول‌اداری و بهره‌وری.
  • تهیه و تنظیم نمودار سازمانی (تشکیلاتی) و تهیه و تنظیم پستهای سازمانی متناسب با وظایف و مسئولیتهای واحدهای تابعه دانشگاه با همکاری واحدهای ذیربط.
  • برقراری ارتباط با کارشناسان وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری جهت تجدید نظر و تغییرات در سازمان و تشکیلات دانشگاه.
  • تهیه و تنظیم شرح وظایف واحدها و همچنین شرح وظایف پستهای سازمانی دانشگاه و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصویب توسط هیأت امناء.
  • بررسی پیشنهادات واحدها در مورد تغییر و اصلاح پستهای سازمانی و شرح وظایف و تهیه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروری جهت رفع مشکلات سازمانی آنها.
  • مطالعه و تشخیص نیازهای آموزشی و کارآموزی کارکنان غیر آموزشی و اجرای برنامه های آموزشی برای کارکنان مزبور.
  • مطالعه و بررسی و همکاری در امر طبقه بندی مشاغل کارکنان.
  • تشخیص و تعیین رشته شغلی پستهای سازمانی با توجه به طرحهای طبقه بندی مشاغل.
  • شرکت فعال در شوراها ، کمیته‌ها و اظهار نظر پیرامون مسائل مربوط.
  • جمع آوری اطلاعات لازم برای تنظیم بودجه طرحهای عمرانی دانشگاه.
  • پیشنهاد بودجه های عمرانی دانشگاه برای تصویب در بودجه سالانه کشور.
  • برنامه ریزی برای بهبود مستمر مدیریت و افزایش بهره وری در فرایند آموزش، تحقیق و فناوری با عنایت به شایسته سالاری ، ابتکار ، خلاقیت و افزایش مشارکت و انعطاف سازمانی.
  • برنامه ریزی و نظارت بر طراحی ، بهینه سازی و انطباق نظامهای مدیریتی متناسب و مورد نیاز جهت اجرای برنامه های توسعه آموزش عالی .
  • انجام طرحهای مطالعاتی مربوط به اصلاح ساختار و تشکیلات سازمانی ، ساختار نیروی انسانی، فرهنگ سازمانی،سیستمها و روشهای مورد عمل در دانشگاه .
  • انجام طرحهای مطالعاتی برای تعیین اقدامات لازم در مورد اصلاح مقررات و آئین نامه های داخلی دانشگاه با هدف ساده سازی و هماهنگ ساختن آنها .
  • برنامه ریزی و نظارت در زمینه بررسی سیستمها،روشها و رویه های مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزایش رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع ،تسهیل در انجام کارها و انطباق با نیازهای جدید .
  • پشتیبانی،هدایت و نظارت برفعالیتهای بهره وری و تحول اداری دانشگاه .
  • برنامه ریزی جهت اجرای مصوبات شوراها و کمیسیون بهره وری و تحول اداری دانشگاه .
  • ارزیابی عملکرد و تهیه و تنظیم گزارش ادواری از اجرای برنامه‌های تحول‌اداری و بهره‌وری در‌دانشگاه.
  • اجرای برنامه های آموزشی، کارگاههای آموزشی، برگزاری سمینار و گردهمائی در ارتباط با تحول اداری و بهره وری . 
  •  
    معرفی کارکنان
     
     
     

    سرپرست بودجه تشکیلات و تحول اداری

    نام و نام خانوادگی
    محسن کریم زاده
    رشته و مدرک تحصیلی
    لیسانس حسابداری
    تلفن تماس
    2283
     
     

    کارشناس مسئول بودجه و تشکیلات

    hatami.jpg

    نام و نام خانوادگی
    یاور حاتمی
    رشته و مدرک تحصیلی
    لیسانس حسابداری
    تلفن تماس
    2283
     
    کارشناس بودجه و برنامه ریزی

    ahmadpour.png

    نام و نام خانوادگی
    غلامرضا احمد پور
    رشته و مدرک تحصیلی
    لیسانس مدیریت
    تلفن تماس
    2283
     
     
     

    کارشناس جمع آوری اطلاعات

    hedari.png

    نام و نام خانوادگی

     

    حجت الله حیدری گرم دره
    رشته و مدرک تحصیلی
    لیسانس ریاضی کاربردی
    تلفن تماس
    2286
     
     
     
     
     
     
     

شهرکرد- بلوار رهبر- دانشگاه شهرکرد
۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۱ تا ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۷
۸۸۱۸۶۳۴۱۴۱