جمعه ٢٤ مرداد ١٣٩٩

 

 

بخش خدمات و پشتیبانی و نگهداری 

هدف این بخش ارائه خدمات جاری فناوری اطلاعات و ارتباطات و نگهداری سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه می باشد. 

 

 

رئوس وظایف مربوطه این قسمت بشرح زیر می باشد 

 

  • رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کلیه سیستمهای رایانه موجود در شبکه 

  • تهیه شناسنامه کامپیوترهای شبکه 

  • نگهداری و مدیریت شبکه 

  • بررسی و بکارگیری روشها و راهکارهای مقابله با نفوذ و آلودگی های ویروسی 

  • پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری از کلاسهای مجهز به دیتا پروژکتور و اسمارت برد 

  • نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه با دانشگاه جامع و ارجاع اشکالات مربوطه، به دانشگاه جامع 

  • پشتیبانی فنی کلیه سیستمهای شبکه و واحد ها 

  • پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در شبکه و مراکز شامل ( اتوماسیون اداری چارگون ، نرم افزارهای آموزش، وب سایت، حضور و غیاب، حسابداری حقوق و دستمزد و ....) 

  • خرید تجهیزات و قطعات کامپیوتری با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار 

  • انجام مراحل کارشناسی ، خرید ، تعمیر و بروز رسانی تجهیزات IT 

  • مشاوره در زمینه IT و راهنمایی و همکاری با مدیران ، کارمندان و دانشجویان در انتخاب نرم افزارهای موجود ،سخت افزار و بانکهای اطلاعاتی و سایر منابع مورد نیاز جهت رفع نیازمندیها 

  • بررسی محصولات و سیستمهای موجود و پیشنهاد جایگزین های احتمالی در جهت جوابگویی به نیازمندیهای مشخص شده 

  • نصب ، تنظیم و تغییر نرم افزارهای، شبکه ها ، بانکهای اطاعاتی و سایر سیستمها 

  • همکاری در بررسی نیازمندیها و ارزیابی خریدهای بالقوه جهت سازگاری با سیستمهای موجود 

  • بررسی و انعقاد قراردادهای نگهداری و پشتیبانی موجود با نظارت فنی 

 

 

 

 





کلیه حقوق سایت برای دانشگاه شهرکرد محفوظ است