برگزاری نشست اعضای غیر هیات علمی دانشگاه شهرکرد با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه

٠٥ مرداد ١٤٠١ ساعت ١٤:١٩    کد: ٤٨٨٤   
تعداد بازدید:    ١١٣٥٦    



به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز سه شنبه 4مرداد 1401، بنا بر درخواست شورای کارکنان دانشگاه،  نشست دکتر عباس کارگر معاون  اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و دکتر عبدالرزاق دانش مدیر امور اداری دانشگاه  با کارمندان و اعضای  شورای کارکنان دانشگاه، در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده کشاورزی برگزار شد.

بیان مشکلات معیشتی و رفاهی، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و ایثارگران، بررسی ابهامات شیوه نامه جدید فوق العاده اضافه کاری، معیارهای انتخاب کارمند نمونه و اختصاص پست های مدیریتی میانی و پایه به کارمندان، معیارهای انتخاب کارشناس مسئول، نحوه استفاده از مرخصی های استحقاقی(ذخیره، بازخرید) و مرخصی تشویقی، مسائل و مشکلات کارشناسان آزمایشگاه ها، کمبود نیروی خدماتی در برخی واحدها و مسئله ترافیک مقابل در ورودی دانشگاه مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.

معاون  اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و مدیر امور اداری دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و دریافت مستقیم انتقادات و پیشنهادات کارمندان،  در سخنانی به ابهامات مطرح شده پاسخ گفتند و قول مساعد جهت پیگیری مسائل مطرح شده در نشست را دادند.

گفتنی است، در ابتدای این نشست، دبیر شورای کارکنان دانشگاه به  ارائه گزارشی از عملکرد 6ماهه این شورا پرداخت.


شهرکرد- بلوار رهبر- دانشگاه شهرکرد
۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۱ تا ۰۳۸۳۲۳۲۴۴۰۷
۸۸۱۸۶۳۴۱۴۱