به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، روز سه شنبه 4مرداد 1401، بنا بر درخواست شورای کارکنان دانشگاه، نشست دکتر عباس کارگر معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و دکتر عبدالرزاق دانش مدیر امور اداری دانشگاه با کارمندان و اعضای شورای کارکنان دانشگاه، در سالن اجتماعات شهید مطهری دانشکده کشاورزی برگزار شد.
بیان مشکلات معیشتی و رفاهی، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و ایثارگران، بررسی ابهامات شیوه نامه جدید فوق العاده اضافه کاری، معیارهای انتخاب کارمند نمونه و اختصاص پست های مدیریتی میانی و پایه به کارمندان، معیارهای انتخاب کارشناس مسئول، نحوه استفاده از مرخصی های استحقاقی(ذخیره، بازخرید) و مرخصی تشویقی، مسائل و مشکلات کارشناسان آزمایشگاه ها، کمبود نیروی خدماتی در برخی واحدها و مسئله ترافیک مقابل در ورودی دانشگاه مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه و مدیر امور اداری دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و دریافت مستقیم انتقادات و پیشنهادات کارمندان، در سخنانی به ابهامات مطرح شده پاسخ گفتند و قول مساعد جهت پیگیری مسائل مطرح شده در نشست را دادند.
گفتنی است، در ابتدای این نشست، دبیر شورای کارکنان دانشگاه به ارائه گزارشی از عملکرد 6ماهه این شورا پرداخت.